fredag 2 april 2010

Naglar till Eskilstunabor

I går var det dax för lite Eskilstunabor att få snygga naglar!
Startskottet gick 06:30 då härliga Eva var först ut. Sedan flöt dagen smärtfritt och det bästa var att ALLA naglars design är handmålat med Stripe Rite-lack! Superskoj, helt klart min nya favvo!! Här kommer 4 olika exempel!!

Först ut är Evas naglar


Här kommer svärmor Majsan


Faster Lotta


Mamma Inger


En jättehärlig arbetsdag där jag fick göra vad jag ville på alla set!
HURRA VAD DET ÄR SKOJ!!

Nu ut i solen med barnen!

- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Superfint! Gillar dom svarta, så läckert!
    Här är det fullt av ungar hemma på tomten, det märks att våren är här nu. För stunden är det "bara" 7 ungar här....

    Ha en fin påsk!!
    Kram
    Katti

    SvaraRadera
  2. SKITsnygga! Nu har jag startat blogga jag med, på riktigt! sylvassavera.blogspot.com :)

    SvaraRadera