söndag 13 december 2009

3e advent!


Sanktaaa Luciaaaaaa!!

Så var det 3e advent och familjen sladdade in på parkeringen i Sthlm för 2 timmar sedan. Vi har varit "utslängda" av två hantverkare som fixat vår lilla toalett och resten av köket och nu ÄNTLIGEN har vi ett komplett hem att skryta med!!

Fast att vara ledig när jag är ledig är inte riktigt min melodi så jag packade såklart med mig min väska med nagel"stuff" och jobbade hela fredagen!

Det har blivit en hel del vita, franska set men några glittrade till det så här i juletid! Härliga Nina passar superbra i "salmon" och gjorde en fyllning med samma färg. Lite nya dekos bara...


Jag själv fick mig oxå en liten renovering!


Sist men verkligen inte minst kom min kära svägerska och fick sina julnaglar. Jag passade på att ta en före/efterbild på henne och ett bra bevis på att det verkligen är samma tjej o samma tillfälle är alla hennes sår på händerna... Hon är nämligen fritids-mång-sysslare och håller på för fullt med att bygga en säng inkl koja i Gormiti-utförande till min äldsta son!!! Ni som har barn o då framför allt killar vet mycket väl vad Gormiti är (räcker med Nickelodeons reklampauser så vet man!) Som tack för hjälpen ville jag ge henne snygga händer lagom till jul när vi kommer och våldgästar nästa gång!! TACK SUPER-PIA!!!


Veckan som kommer innebär många naglar och förhoppningsvis många härliga bilder!

- Cecilia

1 kommentar:

  1. Supersnygga julnaglar med stjärnor o snögubbar!!! VILKEN LYSTER!!

    SvaraRadera