lördag 19 december 2009

Slutspurt!

Oj oj oj... Tycker visserligen att det kan bli lite tjatigt och skriva om hur otroligt mycket man har att göra hela tiden men JÖSSES vad jag har mycket att göra!

Har filat naglar i MASSOR! Haft julfest på jobbet och ja, det blev jä*ligt sent och betongkeps på hela fredagen. Tycker mig nästa ha lite tung mössa idag också...

Varför ska jag alltid stänga stället klockan 05.00? Var inte hemma förrän vid 06-tiden...

Det ska bakas, handlas, städas, firas och planeras!

Bästa vännerna flyttar så killen är utlånad på gott och ont. BRA att han håller sig borta när jag ska fixa o dona, DÅLIGT för barnen kräver uppmärksamhet och det går inte alltid att lösa med degiga fingrar!

På måndag blir jag stor på riktigt. Fyller 30 år och har därför öppet hus i morgon. Ska verkligen njuta av dagen och försöka förbereda så mycket som möjligt så det bara är att le från morgon till kväll!!

Här får ni ett smakprov på före/efterbilder av Andrea!




Nu ska jag stressa vidare!

- Cecilia

5 kommentarer:

  1. Då får man passa på att säga grattis!
    Gud så snygga naglar du gjort! I love lila!

    SvaraRadera
  2. Jag trivs förträffligt med naglarna! Men aningen svårt att använda tangenterna... Tur det är jullov snart :)
    Ha en härligt dag imorn!
    //Andrea

    SvaraRadera
  3. Men Andrea!! Suuupersnyggt......

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hamna på din sida via länk! Va fina naglar du gör! Gick du din utbildning hos Karin eller Gia?!
    Själv utbildade jag mig i Creativs Brisa Gel, men gick väldigt snabbt över till LE på en Come-On-Over hos Karin!!!
    Ska vi länka till varandra?
    Ha det gott,Mvh Ann-Louise!

    SvaraRadera