onsdag 28 juli 2010

Tjuvstart

Ett låååångt sommaruppehåll med naglar börjar gå mot sitt slut, men inte sörjer jag för det!
Nejdå, nu börjar det roliga igen - skapa naglar!!

Idag sticker familjen ner till Eskilstuna för att fira svärmor och även hinna jobba lite. Kameran följer naturligtvis med och jag vet att det i varje fall kommer att bli nååågra skojsiga naglar, inte bara vitt, vitt, vitt...!

Tjuvstartar dock med att lägga upp bild på Lindas kort-korta naglar, det var väldigt länge sedan som hon hade så "korta"!

Posted by Picasa

Ni vet väl att jag även finns på FB!? Klicka på länken till höger och vips så kan ni följa mig där också!

På återseende med mer naglar och så fortsätter min nedräkning till bröllopet... 9 dagar kvar!!!
Oiii, så spännande!!

- Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar