tisdag 13 juli 2010

Sommaruppehåll

Vilken FANTASTISK sommar vi har just nu!! Blir så lycklig när det är varmt och soligt (och man är ledig ;) )
Jag har lyckats flytta runt mina kunder så pass mycket att jag är mer eller mindre ledig från nagelfilandet i sommar, hurra för mig!!

Sommaren började dock lite skakigt med att minsta sonen fick diagnosen komjölksproteinallergi. Säkert en bagatell när man väl lärt sig allt om det men just nu känns det faktiskt ganska tungt. (utöver astma, eksem, laktosintollerans, spruckna fötter, utslag och allmän överkänslighet... - pust)
Till det så gick min mormor bort lite hastigt vilket var extremt tungt. Självklart är det ALLTID jobbigt när någon går bort men vissa människor i ens liv är mer speciella... som min mormor. Det var min mormor och morfars bröllopsdag så man vill gärna tro att det var morfar som kom ner från himlen och hämtade henne eftersom han inte ville fira ännu en bröllopsdag ensam på andra sidan...

Efter den starten så har det bara gått framåt (visserligen svårt att gå bakåt, stod ju för sjutton sist!).

På torsdag bär det av till Gotland och så har vi lite småutflykter inplanerade. En ny altan kommer det också att bli! HURRA så skönt det ska bli!!

Hade ett litet hemligt möte i går också... gick superbra men mer exakt om vad det är får ni veta i augusti! *tihi* *hemlighetsfull*

Jag avslutar min sommarledighet med att byta efternamn - vi ska nämligen gifta oss den 6 augusti!!
Sju år och två barn senare ska jag ÄNTLIGEN bli Fru Myrbäck!! <3
En sjuhelsikes bröllopsfest kommer äga rum vid Ulfsunda Slott och jösses vad vi ska partajja!!!

Kan hända att jag kastar in ett inlägg lite då o då i sommar men annars, GLAD SOMMAR OCH UNDERBAR LEDIGHET TILL ER ALLA!!!


KRAAAAAAAAM - Cecilia

1 kommentar:

  1. UNDERBARA Cissi! Saknar dig!! Tråkigt med din mormor, men jag tror verkligen det var som du sa med din morfar..han ville ju inte va själv, det fattar väl vem som helst!?

    Snart är det bröllop och jag längtar. Du är finaste tjejen jag vet !

    Puss puss V <3

    SvaraRadera