fredag 27 augusti 2010

Sandhamn

Dessa små darlingos följer med mig till Sandhamn i morgon!

Posted by Picasa(LE's Black Art tillsammans med handmålade prickar med ljusrosa lack)

Vi är nämligen 18 tjejer (läs: patetiska småbarnsmorsor som alldeles för sällan lämna barnen hemma) som ska inta den härliga Stockholmsön Sandhamn för traditionellt firande av absolut ingenting!
Vi har länge och noga planerat denna resa så allt är perfekt upplagt - men om det blir några bilder och dyligt att presentera vid hemkomst kan jag inte lova. Kameror har en förmåga att förbli orörda när vi väl kommer igång och eventuella bilder brukar inte vara av "blogg-kvalité" direkt...

Vi möts i ottan, tar båten ut, äter lunch tillsammans, badar lite spa, lyssnar på live-musik på bryggan (i år ska det bli soooool!), fixar iordning oss a la tjejstyle (dvs hjälper varandra att tvåla in kropparna för att avsluta med kuddkrig nakna... ;-) ) Nehe, ni tror mig inte... näe, okej då, den kommentaren var för våra män som läser bloggen! Ha ha ha!
Nu är det packa som gäller och i morgon möter Bollinger mig runt 8-snåret! ;-)

Hoppas ni får en underbar helg!!
Skål!

- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt helg. Ha det sååååå himla bra tjejer!

    SvaraRadera
  2. De var de snyggaste naglar med svart tipp jag sett! Har du gjort dem på dig själv ? :o

    SvaraRadera