lördag 4 september 2010

Oops...

Tänkte börja med att berätta om mitt första misslyckande som nagelterapeut.
Jag blandade ihop en dekorationsgelé med en "vanlig" gelé vilket resulterade i pannkaka!
Ja, ingen riktig pannkaka utan snarare en ohärdad gegga som flöt upp under nageln när jag filade formen inför supershine... Fan.

Men men, man ska erkänna när man gör fel - då kan folk glädjas åt en när det blir rätt och bra!

Så, då var det sagt. Camilla, vi ses på måndag för en reklamation. Med all rätt. Förlåt.

Lite mer lyckade projekt då!

Här har ni superhärliga Paula som valde en mörklila fransk med handmålade "duttar" i vitt och pastellrosa (jag vet, det ser ut som ljuslila men icke)

Posted by Picasa
Här har vi min långt väga gäst från Eskilstuna! 26 mil, bara för att få naglar gjorda av just mig!! MYCKET STOLT, MYCKET HEDRAD!

Eva valde en mörklila/brun färg som heter Vampira och så lite handmålade "snirklar" i vitt. Enkelt men händelserikt.

Fotade faktiskt lite fler naglar i veckan men måste ha varit onykter när jag tog dom för när jag skulle redigera korten var dom suddiga!! Hade kommit åt ett inställningvred på kameran och ibland förbannar jag hi-tech prylar. Så enkelt med bara en knapp, men neeeeejdå, här ska det finnas hundra!

Utan att lova för mycket så tänkte jag blogga lite i morgon om en deko-utbildning jag gått... som sagt - har en förhoppning om ett blogginlägg... ;-)

Nästa helg ska jag göra stilettonaglar på bästaste Vera! Hon driver SylvassaVera i Åkerberga och är förutom en fantastisk människa, även en fantastisk nagelterapeut - så dit ska alla runtom Å-berga vända sig!!

Njut av den soliga helgen som utlovas - det ska vi!

- Cecilia

4 kommentarer:

  1. Gör om, gör rätt, det kan hända den bästa :-)
    Assnygga naglar iaf!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag provat att kommentera 4 gånger...
    Varför kommer det inte med :-(

    SvaraRadera
  3. Nu funkade det plötsligt!
    Nåja, det jag skrev förut var att grymma naglar och ang det andra.... Shit happens :-)

    SvaraRadera