söndag 10 januari 2010

Nytt år, nya naglar!!

2010.... där ser man, och fortfarande vid liv och gott mod! Fantastiskt!

Har haft en underbar ledighet med familj och vänner. Vi har äntligen fått tillökning i bostadsområdet och är nu 4 familjer som umgås flitigt. HURRA!!

För min del blir 2010 ett händelserikt år! Det hela drar igång om 4 veckor när jag ska vara "maid of honour" till min älskade kusin i SydAfrika! Sambon o jag sticker dit i 8 dagar, utan barn!! Sen bär det antagligen av till Rom i april och så min födelsedagsresa till Grekland i juni! *pust*

Födelsedag ja... numera är man ju 30-taggare och än så länge känns det fantastiskt bra. Nu har det visserligen bara gått 20 dagar sen dess men ändå!

På måndag är nagelledigheten över och veckan är fullbokad. Eftersom jag har ett "vanligt" jobb oxå kan jag bara ta emot max 2 kunder/kväll och jobbar endast måndag-torsdag med naglar. Vill ha helgerna fria.

"Vanligt jobb"... fantastiskt rolig fråga man får i princip VARJE gång man berättar att man är utbildad nagelterapeut! Ha ha ha!!

Idag bär det av till barnkalas med 2 st utklädda spindelmän... eller ja, spindelpojkar. Underbara Fille blir 4 år (i morgon) och har maskeradkalas idag! MÅSTE bara fota alla underbara superhjältar och prinsessor som kommer!

Här har ni en smygstart på naglar. Mina egna som fick bli först ut i år!


Vet inte riktig vilket kort jag blev mest nöjd över så jag lägger ut båda två!


Hoppas ni alla får ett FANTASTISKT 2010 för det tänker nämligen JAG ha!!!

- Cecilia

6 kommentarer:

  1. Åh ett INLÄGG minsann....hi hi hi

    SvaraRadera
  2. Äntligen! Livstecken!!! =)

    O sjuuuukt snygga nails hörru!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Snygga tjejen... härlig glad färg :)
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Låter som att du har massa bra planer inför 2010! Härligt!

    Riktigt snygga naglar, me like :-)

    SvaraRadera
  5. http://www.norwegian.se/ har billiga resor till Dubai :-)

    SvaraRadera
  6. Snygga naglar. Bra tips det där med att jobba mån-tors med naglar när man har ett "vanligt" jobb. ha en trevlig kväll Heidi

    SvaraRadera