onsdag 13 januari 2010

2 nyanser av rosa

Min "kusin" Karin (ja ja, hon är min mammas kusin egentligen men åldersskillnaden är så stor att hon mer är som MIN kusin) kom över för en renovering och sa direkt att det var rosa som var hemligheten!

Efter lite funderingar var det en supersnygg design i ljusrosa, rosa och vitt som vann hennes hjärta och numera pryder hennes naglar!

Jag har visat designen tidigare men då med andra färger så jag tänker faktiskt bjuda på en liten repris!


I dag har jag varit nagelledig och myst med min man! Han överraskade mig med 3 nya par skor (!) och till middag blev det faktisk kräftor! För det är väl kräftsäsong...?!?! *hi hi hi*

I morgon kommer två kunder och jag misstänker starkt att det är läckra naglar i härliga färger som står på schemat, vitt brukar inte riktigt vara på tal med dessa damer...

- Cecilia

1 kommentar:

  1. Oh, vadå, din man köper skor till dig?? Får jag skicka min på kurs hos din? :-)

    SvaraRadera