fredag 26 februari 2010

Long time, no see!

Åh vad det var underbart att träffa min älskade lilla Vera igen! Solbränd, mellanblond, vältränad och killproblem... japp, allt som vanligt!

Jag har bara sett Vera utan naglar en gång tidigare och det var under utbildningen då vi var TVUNGNA att fila av naglarna för att sedan öva att bygga på varandra. Oj oj oj... ingen vacker syn... varken då eller nu!

Nåja, lite tippar, lite färg, lite pink och lite tigerränder senare var hon som hel igen!


Själv valde jag faktiskt en kort och stilren design. Lite trött på glitter och super-duper långt just nu. Red Art som den röda färgen heter är jätteläcker och enligt mig "Ferrari röd". Me lajki!!


I morgon är det 50-årsfest på schemat! En massa härliga människor som samlas på en och samma plats. UNDERBART!

Svärmor kommer upp från Eskilstuna och kollar till barnen medan vi är på galej. Naglarna hennes ska fixas till också. Det har gått löjligt lång tid sen sist så jag måste ta ett kort på dom eftersom hon inte har ett enda släpp på 3 månader! Japp, ni läste rätt; 3 MÅNADER, inte veckor!!


Skål på er!

- Cecilia

4 kommentarer:

  1. Tack min älskling för mina underbara naglar! Sån UNDERBAR känsla det var att träffa dig igen!! Och Daniel. Nästa gång blir det utgång för oss allihopa, det måste vi se till! Hoppas ni har skitkul ikväll, själv är det jobb på baren som gäller..suck.. puss <3

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Både med nya fräscha naglar och sällskap. GOda vänner kan man inte få för mycket av. Inte naglar heller för den delen ;-)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga nailz ni är sååå duktiga :-)

    SvaraRadera
  4. Gud va snygga, ääälskar tigerränder! Långa och fina! :-)

    SvaraRadera