onsdag 24 februari 2010

Naglar på varandra

På fredag kommer älskade Vera (som verkar ha tappat bort sitt lösenord till sin blogg då hon typ ALDRIG uppdaterar den...) och möter upp mig i Mörby Centrum (där jag har mitt "vanliga" jobb) så åker vi hem till mig och fixar lite naglar! Hon ville ha låååånga med läcker design och jag ska samtidigt passa på att utnyttja henne till detsamma!

För er som inte vet gick Vera och jag utbildningen samtidigt och fattade tycke för varandra direkt trots hennes unga ålder och att hon faktiskt "hatade" mig till en början... Förstår inte hur man INTE kan gilla fantastiskt härliga och underbara mig?! Ödmjuk är jag oxå.... ;)

Ikväll är det middag för goda vänner och fotboll som gäller!

Hoppas på massor av härliga nagelkort på fredag...


- Cecilia

2 kommentarer:

  1. Härligt att man hittar varrandra fast man kan tycka nån e jätteknäpp i början.
    Hoppas ni får en trevlig Nageldejt, och upp med bilder sen :-)

    SvaraRadera
  2. Hihi, du låter som en bra tjej. Lite om jag, det är svårt att vara ödmjuk när man är perfekt ;-)

    Mörby centrum, det är väldigt nära där jag har mitt "vanliga" jobb. Jag jobbar på gymnasiet i D-ryd :-)

    SvaraRadera