söndag 7 februari 2010

Sydafrika

Allt löser sig sa han som sket i vasken!

Japp, så är det! En tuff start på 2010 men jag ska minsann se till att resten av året får väga upp den usla starten...

Börjar med att sticka till Sydafrika om 19 timmar!! Hurra vad det ska bli underbart!!! Jag är Maid of honour till min älskade kusin (läs: tvillingsyster)och åker dit med min fantastiska andra hälft, dock utan barnen. Dom ska få leva loppan med mormor, morfar, faster, farmor och kusin. Tror knappast att det kommer gå någon nöd på dom medan vi är borta!!

Har fixat lite naglar under veckan men sitter hos barnvakterna i Eskilstuna och skriver och kameran är såklart kvar i Stockholm... nåja, det får ni se när vi kommer tillbaka igen!

Hoppas jag har ett o annat härligt Kapstaden-kort oxå!!

Mina naglar till denna resa ville jag skulle vara lite "jag" och speciella men fortfarande diskreta, vill ju inte "förstöra" bröllopet med svarta naglar med röda rosor på... typ.

Näe, med respekt till min kusse och faktumet att bröllopet ska filmas av tysk tv-kanal så fick Karin instruktionen, annorlunda men diskret. HÄR ser ni resultatet! Tack Karin för naglar och support-prat!!


Ses om 2 veckor!

- Cecilia, lite brunare, lite mer utvilad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar