fredag 19 mars 2010

Bild?

Jaha, här händer det inte mycket... Försökte faktiskt lägga upp lite bilder i veckan som gick men helt plötsligt fick datorn för sig att den INTE skulle gilla min idé så här står man nu... UTAN bilder! *suck*

Har kastat ut lite lösa trådar om hjälp med min hemsida.
Har köpt en template och "äger" .se-adressen... men nu då?! Kan ju absolut INGENTING om sånt där it-trams... *suck igen*

Tänkte mig att någon hungrig, ung, it-studerande ville tjäna lite extra pengar och knåpa ihop den åt mig. Jag har alla bilder, text, temlate och allt som jag tror man behöver... Någon!? HJÄÄÄÄLP! :)

Den här veckan har min "partner in crime" på kontoret varit bortrest vilket innebär LÖJLIGT TRÅKIGA DAGAR! Herre jösses vad det är sorgligt att sitta själv nu när man har vant sig med att dela rum med någon! Andreaaaaa - kom heeeeeem!

Hoppas hon har något skoj att berätta från Sälen - typ en bruten arm eller nåt! (mer skadeglad människa än mig får ni leta lääänge efter!) he he he!

Startade förresten mitt "nya liv" i måndags... igen... ha ha ha! Nåja, får se hur det går den här gången. Ska återuppta mitt springande, fast inte lika intensivt som i höstas då jag tillslut sprang till mig en stressfraktur i foten. Näe, lite lagom sådär hade jag väl tänkt mig. Ska försöka kvala in till stafett-laget på jobbet där det är 6-kilometers varv som går av stapeln. Heja mig!

-3,2 kilo till sommaren ska jag oxå lyckas prestera. Ska väl inte vara så jävla svårt? Folk går ner i vikt till höger och vänster om mig så några fjuttkilon runt midjan ska jag väl klara av! Heja mig igen!

Nu är det äntligen helg!!


- Cecilia

2 kommentarer:

  1. Det är ett litet aber det här med hemsidor. Det brukar bli en del fix och trix innan man är nöjd. Jag har fixat mina själv, blogg och hemsida, så fråga om det är nåt specifikt du behöver veta.
    Några småkilon kan man ju tycka inte borde vara så svårt, men av nån anledning tycker jag dom är dom svåraste.
    Funderar på att anmäla mig till workshopen hos Karin, men har inte bestämt mig, vet inte om jag vågar ;-)

    Kram
    Katti

    SvaraRadera
  2. 3,2 kg är ju inget, det fixar du plättlätt :-)Heja heja! Du får hålla oss uppdatarede på bloggen, då kan du ju inte fuska ;-)

    SvaraRadera