tisdag 23 mars 2010

L som i läckert! Eller var det lila?

Jag som aldrig har varit speciellt imponerad av rosa eller framför allt lila har faktiskt fastnat för just den sistnämnda! På mina "solfjädrar" med provfärger har jag flest rosa nyanser men sedan är det faktiskt just lila. Helt otroligt, jag var verkligen emot lila under hela min uppväxt!

Nåja, man är ju inte sämre än att man kan ändra sig så här vid livets mognare del!

Här kommer en före- och efterbild på ett par lila naglar jag gjorde igår.


Läckert va!? Lite handmålade stripes också...



- Cecilia

2 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt, jag lääääängtar till påsk
    och ditt besök i Eskilstuna!!!!!!
    Jag vill oxå ha................

    SvaraRadera
  2. Jag älskar lila i alla dess nyanser! Gärna åt det lite mörkare hållet, precis som på bilden. Jag har nästan på mig nåt lila varje dag ;-)
    Ursnygg dekor, gillar det enkla!

    SvaraRadera