söndag 21 mars 2010

Vårnaglar!

Vilken himla tur att jag fick för mig och göra mina vårnaglar i går när det var UNDERBART väder och inte idag när snön äcklade sig i mängder på asfalten!

Har haft lite strul med USB-stickan så några bilder från veckan har jag inte lyckats få in.... förrän nu!! Hurra, den fungerar igen! Här kommer några bilder på veckans skörd.


Den gröna färgen har jag blandat själv med glitter och 1-step. Jag älskar djupet i färgerna som blir när det är glitter i nageln. Lite handmålade dekos fick det bli också, nu har jag ledsnat på "nakna" naglar och ville skoja till det lite!


Härliga Karin var förbi och fick läckert rosa naglar för första gången i sitt liv. Har inte hört något så jag misstänker att hon fortfarande är nöjd!


Paula var den som gjorde tvärt om och gick från färglada till stilrena, dock har en liten lila/rosa deko smugit sig in på ringfingernaglarna! Bra där, Paula!

I morgon sitter jag under utbildning hela dagen lång på mitt "vanliga jobb" men en kund vid 18-tiden har jag lyckats klämma in ändå. Hoppas hon känner för mer än vita naglar, det är så kul när man får lägga lite färg eller varför inte gå crazy och göra design-naglar!?!

Hoppas jag får mina reklamblad under nästa vecka. Jag har beställt ett specialtryck som ger nya kunder en liten välbehövd vårgåva i form av en liten olja, en fil och valfritt överlack (liten Out the door). Hoppas kunna fylla den klunga med Eskilstunabor som jag valde att ge bort till Josephine som även hon jobbar med Light Elegance. Tror det gynnar oss båda då hon får lite fler kunder och jag behöver inte anpassa mig så mycket bara för att kunden kommer 12 mil härifrån. Blir lätt så att man trixar och fixar lite extra för att dom ska ha det bra när dom ändå är så gulliga och trogna att dom åker totalt 24 mil för att få träffa just mig!

Hoppas på en härlig vecka med lite mer vårkänsla än bara för en dag!

- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Härliga vårnaglar :-)
    Ska du gifta dig i sommar eller.. :-) ?

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé så här inför våren! Det ska jag tänka på när det är dags för nya reklamlappar!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag vågat anmäla mig ;-)

    SvaraRadera