onsdag 23 juni 2010

Semester!

Äntligen bär det av till underbara Grekland! Hela familjen har längtat efter den här resan och jösses vad skönt det ska bli!

Verkar som att ni också får underbart väder till Midsommar, i varje fall i Stockholmsområdet!

Maila gärna frågor och tidsbokningar så tar jag itu med alla mail när jag kommer tillbaka!
Tyvärr är jag fullbokad v.27 för att sedan gå på min "riktiga" semester med besök i Eskilstuna (japp, chans för naglar om ni bor där!), Gotland, Göteborg och självklart lite Stockholmstid också!

Jag kommer att köra naglar i Stockholm onsdagen den 28 Juli och i Eskilstuna fredagen den 30 Juli!
Först till kvarn gäller för båda dagarna...

Ni glömmer väl inte att jag finns på Facebook?!
Klicka på länken här till höger och lägg till mig som vän, det är alltid roligt när ni kommenterar bilder eller status!

Ha en fantastisk Midsommar, vart ni än spenderar den!

- Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar