onsdag 3 november 2010

Hade jag inte ens tänkt på!

Hela denna vecka har varit kaos på jobbet och då har det ändå bara gått 3 dagar!!! Oj oj oj...

Server som kraschar, transaktioner som försvinner och hamnar fel, IT-support hit och IT-support dit. Bajs.

Idag kom så svaren på den ena undersökningen Lill-killen gjorde förra veckan. Hade önskat mig ett litet och lättåtgärdat fel och ÄNTLIGEN fick jag som jag ville - förstoppning. Va?!? Hade aldrig gissat på förstoppning eftersom vi har spenderat de sista året med att försöka få stopp på hans diarré! Konstaterad komjölksproteinallergi har visserligen ändrat vår kost radikalt och tydligen är han numera förstoppad - nog det sista jag hade trott.

Nåja, lite receptmedicin och ändrad kost ska nog få fart på magen igen och så har vi ett återbesök om 2 veckor då vi även får röntgensvaren.

Kanske blir människa av honom också någon dag?


- Cecilia

2 kommentarer:

  1. Skönt att äntligen veta varför han har ont i magen. Tror nog att han blir "människa" vilken dag som helst, bara han får prutta loss ;)
    På onsdag åker jag in, sedan hoppas jag också på att bli männsiska igen. Ett positivt besked, jag får ta med mig datorn så att jag i alla fall kan surfa :)
    Önskar dig och familjen en riktigt bra helg!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Skönt höra det inte var ngt allvarligare än så, förstoppning råder msn lätt bot på! :)

    Ses snaaaaart!! kramis kramis

    SvaraRadera