söndag 14 november 2010

Quit?

Kan bara förklara min frånvaro med ett ord; sjuk

Först var jag sjuk, sen mannen, sen minstingen och nu jag - igen. Så hiskeligt tråkigt att jag dööör.

Firade Fars Dag med frukost på sängen, det var allt jag orkade fixa. Släpade faktiskt ut min läskigt bleka kropp utanför dörren i 10 minuter nu på eftermiddagen och lever fortfarande, så det finns hopp!

Har lite funderingar kring naglarna också... Lägga ner?

Nya jobbet innebär 100% satsning vilket är givet och självklart men sen då? Vill ha så mycket tid som möjligt för familjen och lägg till allas träningar. Min och mannens + hans matcher samt äldsta killen... Nja, luktar utbränd om jag inte passar mig så jag får nog fundera på om Nagelvrån är ett minne blott...

Fick förresten sova-över-besök från Dubai i onsdags. Underbart härlig person (mannens ex-svåger) som är väluppfostrad och hade med sig både blommor och champagne! Jo man tackar!!




Kollade just tempen och den är under 37 sedan 3 timmar tillbaka - tjohoo!!! Förhoppningsvis sista dagen hemma i morgon! *hoppashoppashoppas*


- Cecilia

6 kommentarer:

  1. förståeligt Cecilia mindre bra för mig som hittat den bästa nageltjej!!!! snyft!!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig mer än väl, men riktigt tråkigt om du lägger ner. Kanske du bara kan fixa litegrann ;-)

    SvaraRadera
  3. Heidi , die NAgelhexe15 november 2010 kl. 10:26

    Krya på dig. Känner igen det där med tid. Tråkigt om du lägger ner men jag förstår. Syns vi på Workshopen hos Karin?

    SvaraRadera
  4. Förstår verkligen att det blir svårt att hinna med. Det kommer nog att ge sig vad som är rätt och vad som är fel men att bränna ut sig är faktiskt inget alternativ.
    Nu är jag hemma efter en vecka på sjukhuset. Härnäst väntar en MÅNAD(!!!!!!!!)till sängs. Fy f-n vad långtråkigt.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  5. Du ska INTE låta det gå så långt att du bränner ut dig! Tro mig gumman! Det är INTE värt det..
    Naglar kommer alltid finnas i ditt liv på ett sätt eller ett annat. Tiden med ungarna och tiden att njuta kan man aldrig få tillbaka om man missaren.

    Låter som att det är dags för dig och mig att gå på sturebadet och slappa?

    Love you

    SvaraRadera
  6. Jobbigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre nu!
    Naglar ska va kul och man ska ha roligt, inte känna stress över att tiden inte räcker till!
    Ta en paus och sen kan du ju sätta igång igen när du känner att du orkar med.
    Kram!

    SvaraRadera