tisdag 14 september 2010

Bli vän med Nagelvrån

Nu när internet är en sådan plåga och inte fungerar så tipsar jag gärna om att jag finns på Facebook också!
Klicka på länken till höger och lägg till mig som vän!!
Jag kollar av min Facebook via telefonen så DET fungerar i varje fall!

Tydligen gräver samfälligheten i vårt område för att byta ut/förstärka en kopparkabel (?) för att förbättra internet och tv-utbudet. IT och andra tekniska prylar är inte riktigt min grej men summa summarum ska vi kunna få fler kanaler (till min mans stora glädje även Viasat, dvs fotboll) och bättre internetuppkoppling!

Hurra när det är klart! Skit medan det strular...

Blir lite snålt med bilder på ett tag men ni hittar många fler av den varan på Fejjan!

Vet att ni är en hel del som läser bloggen - och tack för det, men bli gärna vän med mig också!!

Over and out.


- Cecilia

1 kommentar: