tisdag 28 september 2010

Trött


Usch vad man blir trött i kolan av att sitta på utbildning! Idag har jag fått lära mig en jävulsk massa om rehabilitering och andra hälsofrågor. Lägg på en mindre god lunch (förvånansvärt nog) och sisådär en 14 koppar kaffe - alla intagna under deras etthundrafemton kaffepauser! Vad hände med effektivitet!?!

Nåja, nu sitter jag här i soffan efter att ha somnat medan jag nattade äldsta killen... suck! (ingen hjälp av kaffet här inte)

Mini mår mycket bättre och vi klarade oss från KS ytterligare en gång - UNDERBART! Han blir hemma i morgon också men på Torsdag blir det dagis, då är det nämligen fotografering och det vill vi inte missa!

Fotade min vita fransk i går men orkar verkligen inte fixa med USB och redigeringsprogram just nu så det får vänta.

Over and out!


- Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar