torsdag 23 september 2010

Före/Efter

Här kommer ett exempel på vilken otrolig skillnad det är på att ha naglar - och att inte ha naglar...

Älskade mamsen kom upp från Eskilstuna och ville tippa om sina naglar. Det är för övrig något vi två alltid gör... Jag vet att poängen med att tippa är att man tillslut har fått sin egen nagel att växa ut och kan säga att det är ens egna naglar när någon frågar. (tydligen viktigt för de flesta)

Jag däremot har aldrig gillat mina egna naglar och har i alla år tippat om mig var 3e gång bara för att jag inte klarar av känslan av mina egna naglar. Låter skumt, jag vet men så är det! (tror det har med hygienkänslan att göra) Mamsen är likadan, hon vill också göra om dom helt o hållet var 3e gång så jag passade på att ta ett före- och ett efterkort vid detta tillfälle!

(före)

(och efter)
Posted by Picasa
Färgen hon valde är en blandning av Frost (en pärlemoliknande färg) och Shagadelic (en orange-isch färg).
Den blev superläcker i verkligheten - som vanligt är det svårt att återskapa samma färg på kort. Tror att det var för ljust när jag tog bilden, det blänker för mycket...

Hur som - lite handmålade rosor på det och klart!

Snygga naglar som passar en vrålsnygg mamma! Älskar dig mamsen! <3


- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Tack min älskade dotter. Du är så supergo
    OCH super duktig på naglar så den 7:e kommer
    din "gamla" frissa och jag igen!

    SvaraRadera
  2. Tack mamma! Du är bäst!
    Ja, det blir lite tajt med återbesök för dig men vafaan - vi får ju ses och skvallra lite!! ;-)

    Puss

    SvaraRadera
  3. Snygga naglar som vanligt .-) Trevlig helg keit

    SvaraRadera