söndag 26 september 2010

VAB

Ajdå... Det blev visst ingen bättring på lillkillens andning utan här sitter vi med Aiolosen i högsta hugg. Vi gav oss ut på en 40-minuters promenad idag men fick gå hem och andas efter att han plötsligt tappade färgen i ansiktet och gick ner i extremt viloläge à la Vincent special vid astma. Ser lite otäckt ut men vi är vana.

I morgon blir det således VAB fast naglar blir det ändå - astma är inte direkt smittsamt! :-)

Fullbokad vecka på gitt och ont, det blir lite intensivt när barn är sjuka, jag har utbildning på mitt "vanliga" jobb och så massor av naglar. Tur att man gillar tempo!!

I morgon ska jag få göra vanlig, vit fransk men har lovat mig själv att fota ändå - det är många som vill se det också och jag som ALDRIG fotar vit fransk... Skäms på mig!

Nu ska jag starta maskinen igen och bli passivt hög av ångan!


- Cecilia

1 kommentar:

  1. Fullt ös hos dig märker jag. Och vad duktig du blivit på att blogga! Jag har inte kommit i fas vad det gäller det än...
    Men har lite annat att tänka på... börjar en ny kurs på måndag ;-)

    SvaraRadera