söndag 19 september 2010

Blogga via iPhone

Jaha, då har bästaste Vera lekt med min iPhone, laddat hem ett blogprogram och hintat om att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta... *fnys*

Nåja, jag håller med henne - har varit larvigt dålig på att blogga nu när vi inte har något fungerande nätverk här hemma och ALLA grannar har lösenord på sina trådlösa nätverk... Skräp också! ;-)

I går var det min mans tur att ta morgonpasset med barnen så jag fick sovmorgon - då vaknade dom strax efter 8 och lekte snällt och tyst.
Idag var det då min tur och vips - 6:30 var det fullt skrik och bråk!

Bara att masa sig upp ur sängen, ta sig ner och fixa frukost med tillhörande morgon-tv och fixa en sån här till mamsen!



Mmmm... Latte = min bästa vän!

Får väl avsluta med att berätta om dom superläckra stilettnaglarna jag gjorde på Vera (som för övrigt sov över och fortfarande sussar sött i gästrummet). Låååånga, superspetsiga och passande nog sylvassa!! Kastar upp bild lite senare idag - nu när det blir bättre uppdateringar kan jag ju säga så!!

Iväg och rösta med er nu! Själv är det redan avklarat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar