tisdag 17 november 2009

Avbokningar till min fördel!

I dag hade jag två avbokningar efter varandra vilket kan tyckas tråkigt men NEJ DÅ!! Vad passar bättre att pyssla med under de tre timmar man tänkt sig göra naglar!?

Jo, NAGLAR PÅ MIG SJÄLV!! Hurra för egenvård! I bland är jag världsbäst på att göra om mina naglar. Spetsiga, färgglada, fyrkantiga, dekorationer mm mm. I bland går jag omkring med den fulaste utväxten, sneda naglar (filar sönder dom när jag jobbar) och varför inte med en som gått av!?

Nåja, nu fanns det tid och här har ni före och efter bilderna!




Jag har använt mig utav nya Soft Pink Builder (LÖÖÖÖV), nya glittergelén Red Ruby och så lite 1-step. Handmålade dekorationer med So Easy Stripe Rite Silver. Jag tror att denna färg kommer vara julens hetaste!!



Kram - Cecilia

3 kommentarer:

  1. Snygga! Vad duktig du är på att göra på dig själv! Jag hatar att göra mina egna, jag tycker det är lyx att gå till nån annan, och jag älskar ju att lyxa till det för mig själv :-)
    Ett tips om du filar dina naglar snea: Sätt plåster på dom naglarna, jag har alltid plåster på min högra tumme, pek och långfinger. Jag köper plåster på rulle på apoteket.

    SvaraRadera
  2. Suuupersnyggt, jag vill oxå ha

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR dom här!! Och ÄLSKAR dig!! Nu vill jag ha nya! Nu nu nu! Vad tror du om tok-långa mörklila med tiger-ränder? :) Du fixa?

    SvaraRadera