söndag 15 november 2009

Nya geléer!

Det här fantastiska set av geléer i 6-pack är de första färdigblandade glittergeléer som Jim (ägaren och grundaren av Light Elegance) har släppt! Dom är lättflytande vilket är positivt eftersom det går att applicera mycket tunnare än de man blandar själv men har fortfarande ett superhärligt djup och lyster!


"Purple Rain" är även den ett tillskott bland mina färger. Den var så populär när den släpptes att jag inte hann köpa den innan den var slut hos Karin . Snäll som få fick jag tjinga en vid nästa leverans så nu har jag en jag med!!


Den sista nya färgen heter "Guilty Pleasure" och är lite pärlemo-aktig i färgen. Upptäckte tyvärr att den var ruskigt lik "Frost" men vid riktigt nogrann jämförelse är den förstnämnda liiite mer silvrig.


Börjar bli riktigt nöjd med min samling av färger och väntar faktiskt bara på lite nya blå varianter. Hade äran att träffa Jim på en av Karins WorkShops och han lovade mig att sätta en av sina 5 kemister på uppdraget att få fram lite nyanser! Vilket härligt sätt att jobba på tycker jag! Han menar på att terapeuterna runt om i världen har bättre koll på vilka färger som gäller än han själv då USA mestadels använder sig av olika nyanser av rosa och rött. Fantastiskt att lilla jag kan vara med och påverka Light Elegance's utbud!!

- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för den fina kommentaren!! Värmer sådär lite ectra när det kommer från en erfaren terapeut!!!!

    Hoppas helgen varit bra!!

    SvaraRadera
  2. Dom e riktigt snygga dom här färgerna!

    SvaraRadera
  3. Mums... ser redan fram emot nästa gång! ;-)

    SvaraRadera