onsdag 11 november 2009

Före / Efter

Äntligen har jag lite före/efter bilder att visa er! Det har varit många och långa dagar med mycket filande. Tänkte jag skulle visa två exempel för er.



Här sitter jag med underbara Paula som är mitt senaste tillskott i kundregistret!















Före












Efter (förlängning)


Här kommer ett annat exempel där kunder valt att INTE förlänga nageln utan endast gjort en förstärkning av den egna nageln!












Före












Efter (förstärkning)


I morgon är det dax för fler naglar igen men nu är det filmtajm! Sista Falkfilmen står på schemat!

Natt natt - Cecilia

3 kommentarer:

  1. Du har fått dina före/efter-bilder! Snyggt!
    Det ser ju ut som mina händer (lika snygga ringar)det är inte bara jag som har minusnaglar alltså :)

    //Andrea

    SvaraRadera
  2. Du ser! Alla behöver inte ha låååånga naglar, det finns fler som du! ha ha ha
    Fast jag ska nog fortsätta tjata på dig... vill ha fler bilder! Ska bara muta G så han är i Sverige lite mer... ;)

    SvaraRadera