måndag 2 november 2009

Hösten har kommit

Åh vad jag är känslig för höst, regn och slask... Kan vara superglad när solen skiner men så fort det blir det minsta kallt, blåsigt eller (hemska tanke) regnigt så blir jag deppig och längtar till vår och sommar!! Efter en kort visit hos julen förstås! Läääängtar till min SydAfrika-resa i februari!! Ska bara ha min 30-års fest först... :)

Det har börjat trilla in frågor angående min utbildning, vilket material jag använder och hur pass allergifritt det är mm. Det är jätteskoj att få svara på era frågor så "shoot", fråga på!

Tänkte att jag skulle ha fixat mina sorgliga stumpar till naglar idag men jag orkar bara inte! Näe, det blir film men kärleken istället! Passar på att softa lite, Vincent hade nämligen konstiga utslag idag så antingen är han allergisk mot något vilket inte skulle göra mig speciellt förvånad, eller så har grannarna smittat oss med vattenkoppor... fast det tror jag inte... jag lägger min röst på matallergi.
Som kroniskt lungsjuk fick han första sprutan mot svininfluensan i tisdags och på måndag är det resten av familjen som står på tur. Läste i tidningen idag om en 3-årig pojke som avled här på Astrid pga utebliven hjälp vid smitta av svininfluensan... så tragiskt. Blir lite verkligt varje gång någon råkar illa ut och man vet att ens minsta pojke ingår i riskgrupp 1...

Näe, nu e det tack o godnatt för idag. I morgon kommer bilder på lite naglar.... SNYGGA naglar den här gången!!

- Cecilia

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot nya naglar Pullan..skäms att du går med stumpar! Du är för snygg för det!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Gu vad kul att du la till mig på sidan :) Tack!
    Jag ska självklart länka till dig med.
    Du e ju så himla duktig själv på att träna... du springer ju hur mycket som helst. Önskar att jag tycket det var roligt att jogga men jag bara hatar det.
    Massor av kram å tack igen :)

    SvaraRadera