söndag 20 juni 2010

Äntligen måndag!?

Oj vad helgen har gått fort! Mina föräldrar dök upp i fredags för att stanna hos oss i två nätter. Sambon var helt övertygad om att det luktade svensexa men icke... bara ett extra långt helgbesök helt enkelt!

Mamsen är förstås väldigt intresserad av naglar och hade önskemålet "rosa" när hon kom. Det fick bli korallglitter (egenblandat) och hallon/vita handmålade dekos. Supersnygg färg när man är brun och för att skoja till det lite extra som gjorde vi samma design på tårna! Asläckert if you ask me!

Själv hade jag tjuvstartat med exakt samma design fast grön idé redan i torsdags men har inte haft tid att fullfölja det. Idag gjorde jag resten av ena handen så nu återstår det 4 naglar på högerhanden och så tårna förstås! Tycker det är jätteläckert med färgstarkt glitter på sommaren, det blänker så snyggt i solen!

Posted by Picasa
I morgon är det mina två sista kunder innan semestern för på torsdag sticker vi till Grekland! Hurra för utlandsresor och hurra för Grekland!!

För tillfället är jag fullbokad innan semestern men har 1 tid kvar onsdagen den 7 juli kl 17.00. Någon som vill ha den!?!

Ni har väl inte missat att min prislista ligger längst upp i en egen flik? Ska försöka mig på lite mindra bloggändringar oxå... tex så vill jag länka min hemsida direkt hit så det är lättare att hitta mig.

Må bäst!

- Cecilia

1 kommentar: