måndag 21 juni 2010

Lika men ändå inte

Idag kom bla Linda för ett nytt set efter ett kortare uppehåll.
Tyvärr fungerade inte min hjärna korrekt så jag tog aldrig några förebilder...
Men en efterbild kan jag i varje fall bjuda på!!



Naglarna är nästintill identiska med mamsen naglar men det är faktisk liiiite mer röda pigment i glittret och så har jag inte målat exakt likadana dekos...

Alla bilder som jag lägger ut på Facebook är faktiskt tänkta som lite inspiration till er så ni ska ha en liten känsla av vad ni vill ha när ni kommer. Självklar kan man be mig om en design och så väljer man bara i vilka färger man vill ha designen men ibland är det faktiskt riktigt skoj när kunden har en bestämd åsikt.

Nu blir det ett litet uppehåll med nagelmakeriet för någon vecka. Onsdag natt sticker familjen till Grekland för efterlängtad sol- och badsemester! Hurra vad härligt det ska bli!
När vi kommer hem har jag den mest intensiva jobbveckan någonsin framför mig. Jag jobbar 100% "vanligt jobb" och ytterligare 8 kunder utöver det! *pust* Vilket tur att jag älskar att bygga naglar, annars hade det nog blivit lite jobbigt... ;-)

Må bäst så ses vi när jag kommer hem igen!

- Cecilia
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hmm...kunden har en egen åsikt... Nä, min design får du nog hitta på. Har noll fantasi... Det enda jag vet är att de ska vara lite Greklandsinspirerande och det lär du ju ha mycket av, när jag kommer.

    Ha en underbar semester!

    SvaraRadera