torsdag 10 juni 2010



Idag kom underbara Karin för en fyllning. Hon har haft olika nyanser av rosa ett tag nu och kände för en vit variant, även om det var tvunget att finnas lite rosa inslag! Som alltid tar det liiite längre tid när hon kommer för en fyllning för det finns så mycket att prata om!

I morgon är det äntligen fredag och det står familjemys och barnkalas på schemat. Utöver det så är det en lugn helg och förhoppningsvis är det bra väder (även om det sägs annorlunda). På lördag ska vi prova ut kläder till barnen att ha på bröllopet. Vad gulliga killarna kommer bli!

Har haft ett två veckors långt uppehåll i träningen pga halsont men i morgon, då jäklar smäller det! Hade jobbat upp en så bra kondis att det känns tråkigt att ha förlorat den men det brukar gå ganska fort att jobba upp den igen. Såå himla länge har jag ju inte varit borta!

Utlovade en rapport om vikten för en månad sedan.
Status idag:
- 2,8 kg
- 2 cm i midjemått
- 3 cm runt höfterna
- 1 cm runt lår

Wohoo, vad jag är bra! Och inte det minsta svårt heller, bara att äta oftare!
Nu måste jag dock koncentrera mig på att bygga lite också, men det är den roligaste träningen så det är verkligen inga problem.

Kan hända att jag uppdaterar mina egna sorgliga naglar i helgen - men då kommer det bilder, det lovar jag!


- Cecilia
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Kram från STOLT tjej!! Men kan du verkligen bli snyggare? Tror inte det... Hatar dig, det vet du.

    SvaraRadera
  2. Heja heja, va duktig du är!!!

    SvaraRadera
  3. Men gu vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  4. Såg precis att du länkat till mig :-)
    Tack för det ;-)

    SvaraRadera