tisdag 15 juni 2010

Charm(iga) Kattis

(tog lila bakgrund, det är ju någons favoritfärg!)
Posted by Picasa
Så här blev resultatet av min önskan att få göra spetziga naglar på en kund!
http://www.charmkatti.se/ var "kunden" och vad härligt det är att sitta och bubbla strunt och byta erfarenheter med varandra! Kattis är ganska nyutbildad men har redan hunnit jobba upp en kundkrets i Vaxholm för dom som vill ta båten (ja vet att det inte är Cinderella men för mig är det fortfarande en båt, även om den bara tar 3 minuter över) dit för att snygga till sig!

Hade härliga före/efter-bilder igår från en ny kund men dom lyckades jag fippla bort på något vänster så vi får se om jag lyckas få fram dom igen eller om jag måste be IT-hackern Kattis om hjälp...!

I morgon är jag ledig och hoppas på en lugn kväll, känns som att jag behöver det nu!
Råkade nämligen ut för min möhippa i lördags och var hyggligt sliten i söndags.
Måndagen var kunder, kunder, kunder så det känns på sin plats att få en badkväll för oss själva nu!
Tack underbara vänner för att ni gjorde min första och enda möhippa oförglömlig!!

- Cecilia


3 kommentarer:

  1. Hmmm, fasen vad blek jag ser ut...
    och fet, men det är inte bara vad kameran visar, så är det ju oxå, hahaha!

    Lånar bilden till min blogg.
    Tack för idag snygging!!

    SvaraRadera
  2. Åh, kan du svara på varför mina naglar plötsligt börjar går sönder och splittras längs fram nu när jag slutat bita bort nagelbanden?
    :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tips, skall testa det!
    :)

    SvaraRadera