tisdag 26 oktober 2010

Busy busy

Har haft en ledig kväll - minns knappt när det hände sist!

Eller ja, ledig och ledig? Jag har stekt plättar (både till middag o picknick), städat köket och betalat räkningar. Sååå... det var den kvällen! Hade tänkt att fixa min högra hands naglar men det får bli i morgon eller torsdag - den vänstra fixade jag i söndags!
Ha ha ha, går omkring med fransk svart på ena handen och helfärgade rosa på den andra!!

I morgon är jag föräldraledig hela dagen. Vincent ska till Astrid Lindgrens för en bukröntken och ultraljud av buken. Får se om dom hittar någe skojsigt??

På kontoret är det skitkonstig stämning. VD'n är sur som ättika och minst sagt motarbetande... Bara att andas och härda ut, "bara" 24 dagar kvar (varav 18 är vardagar)... :-D

Längtar som besatt till mitt nya jobb!! Vesper Group AB

Ligger i sängen och bloggar - min man undrade just om jag översätter Bibeln!! Ha ha ha, fattar piken!



- Cecilia

5 kommentarer:

  1. Meh, vaddå, är han sur för att du ska byta jobb? Dålig chef isf :-(

    SvaraRadera
  2. Lägg ingen energi på surkarten, lägg den på dem som förtjänar det i stället. Brukar vara en bra investering....
    Hur har det gått på sjukhuset, hittade de något?
    Ta hand om dig och familjen.
    /Fia

    SvaraRadera
  3. Jag vill också jobba med dig på Vesper Group AB :D MÅSTE fixa min praktik hos er!! Miss you!

    SvaraRadera
  4. Tack söta du för urfina naglar!
    Har inte varken hunnit blogga om det eller tagit kort :-(
    Men, men, du och jag vet hur fina dom blev ;-)

    SvaraRadera