tisdag 5 oktober 2010

Fusk

Blir en liten fuskuppdatering idag! Gillar verkligen att blogga i telefonen men korten blir ju så j**la fula! Måste fixa iPhone 4 nu...

Idag hade jag turen att hinna fixa till mina egna tassar eftersom mannen ligger hemma och är sjuk. Blev en väldigt intensiv dag med att lämna barnen till dagis, hämta minsta, fixa mat, bada honom, hämta största som lekte hos en kompis, duscha honom, läsa natt-boken för minsta, fixa mat åt mannen, läsa natt-bok för äldsta och sist men inte minst fixa naglarna! Jisses vilken dag!




Det blev en väldigt enkel renovering av mina förra naglar som underbara Vera gjorde på mig.

Jag filade helt enkelt till formen på dom och lade ett lager Center Stage och så lite Super Shiny på det och KLART!!

I morgon ska jag blanda en härlig brun färg till en kund. Det är superskoj att blanda befintliga färger till något eget - I love it!

Förhoppningsvis får jag prata lite teckenspråk i morgon också - min andra kund är nämligen döv!

Under nästa vecka kommer det hända en hel del och den som inte hänger får inget veta!!


- Cecilia

1 kommentar: