fredag 22 oktober 2010

Hemlisen avslöjas

Nu är allt smusslande och smygande över! Jag är mycket nöjd och stolt över att meddela att jag idag lämnade in min avskedsansökan och även signerade mitt nya kontrakt!

Jag kan faktiskt inte avsöka mer än vad hemsidan berättar om företaget då nästintill allt är under tystnadsplikt. Vesper Group AB är mitt nya "hem" och jag är övertygad om en spännande och framgångsrik framtid inom företaget! Självklart är min roll på den ekonomiska biten och till en början innebär det inga speciella eskapader men vid senare tillfälle kommer jag ha chansen att resa världen över och växa enormt inom företaget!

Även min man har gjort mycket stora framsteg inom sitt företag och jag ser fram emot en superhärlig höst och ett fortsatt fantastiskt liv tillsammans med honom!

Önskar er alla en fantastisk helg även om jag personligen tycker "snön" är ett märkligt inslag i mitten av oktober...!


- Cecilia

3 kommentarer:

  1. Såg nyss FB, grattis till det nya jobbet, hoppas du ska trivas bra där... alltid lite nervöst börja på ny arbetsplats. men det går jättebra..

    Resor är inte helt fel!!!
    Men till dess ska du ju följa med mig på torsdag! hi hi...

    kramis trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Mitt i prick Cecilia!! Du gissade rätt! Dags för min fjärde tatuering, var på konsultation i går... första ggr jag gör ngt stort så lite nervös är jag allt, speciellt om det gör djävla ont då ska man ju bara gilla läget i 4 timmar haha!!

    Tanken var vovven skulle porträtteras men den tjej jag ville skulle göra den är bara i Sthlm en gång per termin o det e svårt få tid och så så nu har ett år gått o jag har liksom lagt det åt sidan, vill jag fortfarande om några år så blir det då, nu blir det körsbärsblommor och så mios namn så han är med på en hörna iallafall :D
    Aha så du bott i Usa, nice.. själv har jag varit i Kalifornien tre ggr så det ska bli kul se en annan del av Usa denna gången.

    Najs med Cypern och att prata engelska, blir ju nya utmaningar efter 10 år på samma ställe.. än så länge har jag inte jobbat 10 år på samma ställe.. bytt rätt mkt fast nu samma plats sen 2002 så jag närmar ju mig 10 år faktiskt haha.

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Var har du gjort dina förresten? Jag gjorde min första och andra i Örebro, mitt tredje på ett ställe på Södermalm (skriver ej ut namnet här) men ja de är duktiga o snabba men noll service minded,, buttra människor urk. den här gången känns det väldigt bra han tog verkligen sig tid trots han hade kund stressade inte, vi pratade i typ 25 min, vi bollade ideer och förslag , trevlig kille o allt ja det känns bra denna gången! tur det lönar sig googla lite o kolla vad de gjort för arbete innan :-)

    SvaraRadera