tisdag 13 oktober 2009

Bråkar med hemsidan

När jag startade min enskilda firma Nagelvrån så var jag väldigt snabb med att registrera mig på ett webhotell. Tyckte jag var riktigt vass som tänkte på det och var mycket nöjd med min adress som såklart blev nagelvran.se.

Sen tog det stopp... och jag menar verkligen stopp.

Har haft min hemsida i snart 1 år och fortfarande står det "under konstruktion" när man går in på den.

Ska det vara så jä*la svårt!? Tycker mig kunna en hel del om datorer och bloggar, HTML och allt vad det nu heter... men nej... jag är HELT rökt när det kommer till webdesign. Gick faktiskt en utbildning i just webdesign 2001. Eller ja, gick och gick. Jag BÖRJADE på en utbildning, insåg efter att ha gjort en hemsida blå (bara blå, that's it) att jag inte riktigt var skapt för att göra hemsidor.

Mitt mål är i varje fall att få igång hemsidan (orkar inte sätta ännu ett slutdatum) så det blir lättare att se mitt Galleri av naglar, min prislista, användbar information om hur man tar hand om sina naglar när man har gelé på dom och kanske till o med slår till med en karta så ni hittar hit!?! Bloggen ska jag länka från hemsidan så ni fortfarande kan följa mitt nagelbyggande från håll!

Kramen till er alla - Cecilia

1 kommentar:

  1. mmm en blogg är lättare att administrera och uppdatera...pöss

    SvaraRadera