fredag 16 oktober 2009

Halloween närmar sig...

... med stormsteg! Snart är det dax för "bus eller godis"-barnen att knacka på dörren och då bara MÅSTE man öppna med ett par superläckra halloween-naglar!
(bild lånad från KN Nail Products )


Kanske ska ni på maskerad!? Glöm för Guds skull inte bort naglarna, dom syns mer än vad man tror!!

Själv tror jag nog jag behåller mina spetsiga naglar men fixar till dom med lite läckra stickers från Dear Laura! Kommer nog att bli en hel del mörka och läckra naglar gjorda hos terapeuter runt om i landet. Hoppas någon av mina kunder vågar!!


- Cecilia

5 kommentarer:

  1. Hmmm....är det någon som vågar??!!
    Tror inte jag ska ha dem till Thailand??!!

    SvaraRadera
  2. Kanske kusin-Karin vågar!? Hon kommer i morgon, ska bli jätteskoj att få träffa henne igen!

    SvaraRadera
  3. fast jag kan bara designa blogg.se jue....kan inte blogspot..

    SvaraRadera
  4. näääää ja har HUMOR...ha ha

    SvaraRadera
  5. en av mina kunder kommer i kväll på återbesök kanske jag kan få henne att ta någon dekoration? ;)har varit o handlat Halloween dekorationer från KN Nailproducts

    SvaraRadera