söndag 25 oktober 2009

Naglar till Thailand

Mina föräldrar ska åka till Thailand på fredag och min mamma ville såklart ha nya naglar att vifta med. För att få den ultimata känslan av sommar och semester gjorde vi även pedikyr med gelé men det tog jag inga kort på...

Naglarna är såklart byggda i Light Elegance och jag har använt mig av Pink, White art och 1-step. Dekorationerna är handmålade med So easy Stripe-lack i rött och svart. Allt sammans är förseglat med Super Shine!


Måste erkänna att jag är RIKTIGT avundsjuk men vänta ni bara, vi ska oxå åka dit!!! Ska "bara" vänta till minsta killen blir lite äldre... kanske nästa höst när han är strax över 3 år!?
Läääängtar redan!!
-Cecilia




4 kommentarer:

  1. sååååå nöjd!!!! känner mig bekväm redan.....
    och så måste ju vi hänga på till Thailand om ett år eller så...

    SvaraRadera
  2. Myyyycket snyggt! Min sorgliga stackars nagel längtar efter att få se lite roligare ut än den gjort de senaste månaderna... Så synd att vår Thailandsresa krockar med er dumma Sydafrikaresa, men vi får väl reka den här gången helt enkelt och om vi kommer hem med hälsan och förståndet i behåll så är vi väl inte sämre än att vi kan åka igen! Puss från oss

    SvaraRadera
  3. Tjusigt!
    Jag vill oxå åka till sol och värme!

    SvaraRadera
  4. Lämna dina problem-ungar till någon annan så åker vi!!! I vår??? Kom igen!

    SvaraRadera