lördag 3 oktober 2009

Pust...

Jösses vad mycket det finns att göra på en blogg... Ni får ha lite tålamod med mig, glöm inte att jag bara är en nybörjare på det här! Idag har det blivit måååånga svordomar men oj oj oj vilken glädje när jag insåg att den började likna en "riktig" blogg! Måste erkänna att jag är lite stolt... Det tog inte många minutrar innan Sylvassa Vera hade både kommenterat mitt första inlägg OCH lagt upp en egen kommentar på sin blogg! Du är så söt, hjärtat!

I morgon kommer svärmor upp från Eskilstuna för att få sina naglar fixade! Hoppas på "fria händer" för då blir det garanterat något galet! Hon är visserligen min äldsta kund med sina 72 år men absolut inte den blekaste!

Nu ska jag fokusera på andra halvlek av Barca - Almeria (go Zlatan!)

Kramizar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar