fredag 9 oktober 2009

Spetsiga naglar

Det finns många olika former att ha på sina naglar. Fyrkantiga, rundade, A-formade, spetsiga osv osv. Jag kommer aldrig glömma min första reaktion på just spetsiga naglar (även kallat stilettnaglar). Det var min lärare Gia och jag förstod inte grejen med dom... tyckte det såg ut som häxnaglar och sa till min vapendragare Vera att jag ALDRIG skulle ha det...

Jaha, nu sitter jag här och har filat av allt material för att tippa om mig själv.... till spetsiga!
Ha ha ha! Ja, jösses så fel man kan ha!

Nu mera ÄLSKAR jag spetsiga naglar! De gör att fingrarna ser lååånga och slanka ut. De är jätteroliga att dekorera och tro det eller ej, men de är jättebekväma att bära!

Förutom när man ska ta på sig strumpbyxor... då är mitt tips att ha ett extra par i handväskan!

Eftersom mannen i mitt liv är på galej i kväll så tänker jag kasta småkillarna i säng (efter lite popcorn och Robin Hood) och ägna mig åt egenvård!

Lägger ut resultatet lite senare så får ni säga vad ni tycker!

Dagens fråga:
Spetsiga - Yes or No

- Cecilia

1 kommentar: